Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΔΡΟΜΟ...


Θα μείνω μέσα…Και ίσως αν τα καταφέρω θ’ανοίξω βιβλία


Κάπου να βρω τον τρόπο…


Να μαζέψω όμως πρώτα εδώ γύρω


Σαν έρθεις θέλω να είναι όλα όμορφα


Ταχτοποιημένα, καθαρά, μη λυπηθείς


Πάντα ήθελα να χαμογελάςΘα σου ετοιμάσω και κάτι


Θα σαι πεινασμένος, τόση ώρα δρόμο


Μην κλαις, στο’ χα υποσχεθεί


Δεν το’ χαμε συμφωνήσει;


Εκεί δίπλα ,στο ράφι είναι το αγαπημένο σου κρασί


Α, και τα ποτήρια στο παραδίπλα ντουλάπι


Πιες και για μένα ,δυο γουλιές μοναχά


Πρέπει να προλάβω, έχω τόσα να κάνω πριν έρθεις


Φρέσκα σεντόνια να ξαποστάσεις


Θα’ σαι κουρασμένος τόση ώρα δρόμο


Λέω να φορέσω το καλό μου φουστάνι


Θέλω να’ μαι όμορφη όταν με δεις


Αφτιασίδωτη όμως, όπως είναι και η ψυχή μου


Μύρισε τα μαλλιά μου, φίλησε τα


Το άρωμά σου μυρίζουν


Φλυαρώ όμως και δε θα προλάβω


Πάντα μ’ έκανες να φλυαρώ


Λόγια αγάπης ανακατεμένα με καθημερινές ανοησίες


Αυτή τη φορά πρέπει όμως να’ μαι στην ώρα μου


Κανένας δεν πρέπει να περιμένει..


Κι εσύ θα θέλεις να ζεσταθείς τόση ώρα δρόμο


Όλα θα είναι στη θέση τους , μην ανησυχείςΜη με κοροϊδέψεις, σε παρακαλώ


Μια τελευταία ματιά και είμαι έτοιμη


Ένα έμεινε, να βρω τον τρόπο…


Εσύ μη βιαστείς, εδώ θα είμαιευτυχισμένη που το όνειρο έγινε πραγματικότητα


Έχεις να κάνεις τόση ώρα δρόμο άλλωστε


Μόνο αγαπημένε μου μη μου θυμώσεις που δεν θα σου ανοίξω


Τα κλειδιά θα’ ναι στο γνωστό σημείο


Κι όταν ανταμώσουμε, ακούμπησε τα χείλη σου στα δικά μου


Και κράτησε μου το χέρι, κάνει τόσο κρύο απόψε…


Δημιουργός:ΜΑΡΗ ΛΙΩΚΗ


1 σχόλιο: